מומחה לטיפולי חניכיים

כאשר אנחנו חושבים על טיפולי שיניים , אנחנו נוטים לשכוח שרופא שיניים טוב הוא גם מומחה לטיפולי חניכיים. לכן אם יש לנו בעיה בחניכיים, עלינו לפנות אליהם. נכון הדבר במיוחד אם אנחנו זקוקים לטיפול דחוף, ואז אם נניח אנחנו גרים בתל אביב, אז נחפש מומחה לטיפולי חניכיים בתל אביב. כמה שיותר קרוב, יותר מהר.

כאשר אנחנו מדברים על מומחה לטיפולי חניכיים, אנחנו מדברים על רופא שיניים שלמעשה התמחה גם בתחום זה והפך עם השנים, בעקבות טיפולים רבים שביצע, התמחויות וניסיון למומחה לטיפול חניכיים. בדרך כלל מדובר על מומחה שמתעסק במטופלים בגילאים שונים ובמצבי חניכיים שונים.

הטיפולים שמבצע מומחה לטיפולי חניכיים הם טיפולים כירורגיים ולא כירורגיים, הם מתעסקים בנסיגות חניכיים שעלולות לפגוע בשן, במחלות חניכיים שגורמות לדלקות גם בשיניים, ובנוסף מומחה לטיפולי חניכיים, מתעסק גם בתחזוקה שוטפת של החניכיים לאורך השנים. במידה והחניכיים סופגות אבן ועששת, אז המומחה מטפל בהן.

על מנת להימנע מבעיות שונות בשיניים ובפרט בחניכיים, אנחנו ממליצים לכם לא לחכות עם זה. אם ישלך כאב או שאתם מרגישים שיש קושי מסוים לאכול, מיד לפנות למומחה לטיפולי חניכיים. בדומה לכאבי שיניים תכופים, אם אתם חשים כאבים, רצוי לפנות עוד באותו יום לרופא, ככל שתפנו מהר יותר כך הסיכוי שהוא יצליח לטפל בזה במהרה ולהציע לכם טיפול מונע להמשך.

הטיפול, כמו שציינו יכול להיעשות בכלים כירורגיים, עד כדי ניתוח במקום במידת הצורך (יש מקרים לא נעימים בהם יש צורך לבצע עקירה מאחר והשן נכנסה אל תוך החניכיים וגרמה נזק), או במקרים קלים יותר של דלקות, להציע כדורים אנטיביוטיים שימנעו את הכאב. כל טיפול בכל מקרה יהיה מלווה בצילום ובדיקה של הרופא את המקום.

כפיש אפשר להבין על מנת שהבדיקה תהיה טובה והטיפול יהיה נכון, לא מספיק ללכת לרופא שמתמחה בטיפולי חניכיים, אלא צריך לוודא שהמרפאה שלו כוללת את כל המכשור הנדרש לצורך טיפולים אלה. בדרך כלל רופאי שיניים, מחזיקים מערכות צילום וכן חדרי ניתוח קטנים לצרוך טיפולים מסוג זה.

אם אתם מחפשים מומחה בטיפולי חניכיים בת"א, אנחנו רוצים להמליץ לכם על ד"ר ברונו קריינר, רופא עם ניסיון של שנים רבות בכל התחום של טיפולי שיניים וחניכיים. אצל ד"ר קריינר תקבלו טיפול איכותי, שירות אדיב ותרגישו שאתם בידיים טובות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מומחה לטיפולי שורש

אנא מלאי/י פרטיך וניצור קשר בהקדם: